המשמעות העצומה של שמלת הכלה

ערב החתונה הוא אירוע מרגש במיוחד, כזה המתכוננים אליו הרבה מאד זמן מראש. ישנם פרטים רבים לברר ושירותים לשכור או לבקש וישנם תכנון ומחשבה מעמיקים על מנת לוודא שהערב יהיה מושלם מכל הבחינות. גם מי שמוזמן לחתונה יודע שהוא מגיע לאירוע שאמור להיות מיוחד במינו ובדרך כלל ישנה ציפייה מהמוזמנים לחזות בפרטים או שירותים שטרם נראו באירועים אחרים. שמלת הכלה שתלבש הכלה היא הנושא שיהיה המדובר ביותר במהלך האירוע, וסביר להניח שגם לאחר שהחתונה תסתיים.

שמלות כלה

כל העיניים של כל האורחים תהיינה נשואות אל הכלה ואל השמלה שבה היא תבחר לעמוד מתחת לחופה בסמיכות לבחיר ליבה. ישנה ציפייה שהשמלה תהיה מושלמת ומתאימה בדיוק הן לאופי ולתכונות הפנימיות שלה והן לנתוניה הפיזיים. ישנה הסכמה גורפת על כך שבערב החתונה הכלה צריכה להיראות לא פחות ממושלם. כאשר כל כלה שואפת להתחתן פעם אחת במהלך החיים שלה, אין ספק שעליה להיראות במיטבה והיא תשקיע בכך לא מעט זמן, מחשבה וכמובן כסף.

ממה מורכבת שמלת הכלה

כמובן שישנם מאות סוגים של שמלות כלה ולכל מעצב יש את הסגנון העיצובי שלו ולכל כלה יש את הטעם האישי שלה. יחד עם זאת, מדובר בענף נפרד השייך לתחום של עיצוב טקסטיל ואופנה וככזה יש בו חוקיות משלו ואפילו טכניקות תפירה והכנה שונות מאשר בתחומי עיצוב אופנה אחרים. בתחום עיצוב שמלות הכלה נעשה שימוש נרחב בבדים מיוחדים, אשר חלקם מיובאים מחוץ לארץ מפני שהמעצבים לא מעוניינים להסתפק באיכות פחות ממעולה עבור הכלה שהם מעצבים את השמלה שלה.

גם האביזרים השונים וחומרי הקישוט והעיטור יהיו ייחודיים ובעלי מראה מעניין על מנת להעמיק את ההשראה ששואבת הכלה מהשמלה עצמה וכדי להעצים עוד יותר את המראה הכולל שלה עם השמלה ועם שאר האביזרים – הנעליים, התכשיטים וכמובן ההינומה. כל אחד מפריטים אלה צריך להיראות כאילו עומד ונמצא בדיוק במקום וכל ההופעה צריכה להיות מושלמת ומוקפדת.

ההכנות לערב החתונה

הכלה עוברת כמה וכמה שלבים בדרך למציאות השמלה, התסרוקת ואופן האיפור המושלם שיתאימו לה בדיוק בערב החתונה שהיא כה מצפה לו. היא לא תבחל בשום אמצעים עד שתגיע אל המראה המושלם שגם אחרון האורחים לחתונה יסכים כי היא נראית הכי טוב שהיא יכולה בהתחשב בנתוני הגוף שלה ובהתאמה מושלמת למי שהיא – מבפנים כמו גם מבחוץ, או אפילו מושלמת.

בואו ניפגש, מתי מתאים לכם?